Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2012

Κατηγορεί την Liverpool για τους τραυματισμούς του ο Οwen.

   Την Λίβερπουλ έσπευσε να κατηγορήσει ο Michael Owen για τους τραυματισμούς που είχε κατα την διάρκεια της καριέρας του. Έπειτα ο επιθετικός της Stoke υποστήριξε πως δεν θα έιχε τέτοια προβλήματα αν βρισκόταν από νωρίς στο Old Trafford.


   O πρώην άσσος των ρεντς αναφέρθηκε κυρίως στον τραυματισμό στον τένοντα που τον ακουλήθησε για το υπόλοιπο της καρίερας του και του στέρησε την δυνατότητα να αγωνίζεται με το 100% του.

   Owen: Πιστεύω πως απέκτησα ευπάθειας τους τραυματισμούς επειδή αγωνίστηκα υπερβολικά όταν ήμουν νεαρός. Νοιώθω πως έπαιξα πάρα πολύ και πολύ νωρίς.

   Owen: Το πρόβλημα σαν νεαρός παίκτης είναι ότι θέλεις να παίζεις κάθε βδομάδα και είναι ευθύνη των προπονητών να σε προστατεύσουν ώστε να έχεις μια μεγάλη καριέρα δίχως τραυματισμούς.

   Owen:  Ημουν έτοιμος ψυχολογικά όταν έκανα το ντεμπούτο μου. Δούλεψα σκληρά και βγήκα πρώτος σκόρερ τις δύο πρώτες σεζόν ως παίκτης της πρώτης ομάδας.

   Owen: Μια κρύα νύχτα του Μαρτίου του 1999, πλήρωσα ακριβά γιατί είχα φτάσει το σώμα μου στα όρια του. Ο τένοντάς μου σχίστηκε στα δύο και η ικανότητά μου να παίζω απρόσκοπτα είχε τελειώσει οριστικά. Η θεραπεία  μου δεν έγινε σωστά αφού εκείνη την περίοδο ο φυσιοθεραπευτής της ομάδας έφυγε και αντικαταστάθηκε την επόμενη σεζόν, με αποτέλεσμα να μην έχω την απαραίτητη ιατρική φροντίδα που θα έπρεπε και στη συνέχεια αυτό θα περιόριζε την καριέρα μου στο εξής.

     Owen: Μια βδομαδα αργότερα διάβασα με μεγάλο ενδιαφέρον ένα αρθρο που γράφτηκε για εμένα. O Sir Alex μου έκανε κάποια σχόλια λέγοντας μου ότι θα έπαιζα καλύτερα αν με πρόσεχαν περισσότερο στην αρχή της καριέρας μου.

     Owen: Κατά την γνώμη μου θα είχα γίνει πολύ καλύτερος παίκτες αν με είχαν αντιμετωπίσει με καλύτερο τρόπο. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι θα κέρδιζα περισσότερους τίτλους αν πήγαινα νέος στην United. Είμαι επίσης σίγουρος ότι θα έπαιζα σε ψηλό επίπεδο για πολύ περισσοότερο καιρό.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου